Mengenai Kami

Assalamualaikum dan Selamat Datang kepada semua pengunjung blog Sparkle & Chaste Enterprise. Sparkle & Chaste merupakan sebuah syarikat penuh milik bumiputra. Syarikat ini telah ditubuhkan pada Disember 2006 dan masih beroperasi hingga kini. Kami menyediakan perkhidmatan mencetak dan sulaman logo pada pelbagai jenis baju dan cenderamata. Antara perkhidmtan lain yang kami sediakan adalah seperti rekabentuk grafik dan cetakan termasuk logo, banner, bunting, sticker, kad jemputan,trofi, plaque dan lain-lain

Rabu, 7 Januari 2015

T-shirt I AM

Sekarang ni, ramai orang yang nak buat t-shirt I AM ni, kt mana2 tempat pun ada.Kedai saya pun banyak menerima tempahan t-shirt I AM ni.Cuma berbeza sikit kaedah print tu.Kebanyakkan yang saya tengok di luar ni, byk gunakan kaedah hitpress untuk tampal sticker I AM pada baju tu, kelebihannya cepat la siap, tunggu je org tu buat.Saya pulak gunakan kaedah silikscreen, jadi saya akan terus print atau sapu ink pada baju tu, jadi printing I AM tu akan kekal lama walaupun dibasuh byk kali.Tapi nak siapkanya kena ambil masa sikit la, x dpt la nak siap kjap tu jgk.Kebanyakkan yg hantar order ni pada saya dari jenis berkumpulan.Drng akan kumpul nama ramai2 dulu, then baru hantar pada saya.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan